.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج انتصابات و تغییرات در شهرداری ساري
شمال نيوز ،مهدي عبوري شهردار ساري بعد از كسب رأي اعتماد از شوراي اسلامي شهر و چهارم و ابقاء در پست فعلي چند انتصاب را در دستور كار خود قرار داد.

 به گزارش شمال نيوز مهدي عبوري شهردار ساري بعد از كسب رأي اعتماد از شوراي اسلامي شهر و چهارم و ابقاء در پست فعلي به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در مسير توسعه ساري چند انتصاب را در دستور كار خود قرار داد.

بر اساس اين گزارش فضل ا... نژاد كه داراي سوابق اجرايي در حوزه هاي مختلف شهري بويژه امور مربوط به حمل و نقل درون شهري است به عنوان مديرعامل سازمان تاكسي راني منصوب شده و گوران نيز كه قبلا سكان دار اين مجموعه بود، به عنوان مديرعامل جديد سازمان حمل و نقل و ترافيك منصوب گشت.
همچنين عباس رجبي نيز به سازمان پارك ها و فضاي سبز منتقل شده و از خدمات حميدي نيز در دوران تصدي تقدير بعمل آمد.

شايان ذكر است سيدي و سلطاني نيز جاي يكديگر را در سازمان هاي آتش نشاني و اتوبوس راني به هم دادند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 شهريور 1392
تو بیا جای من .و من میام جای تو.به این میگن جابه جایی مدرن.دور هم میگردیم در حین اینکه عزل ونصب صورت میگیره صندلیمونو به غریبه نمیدیم.
علی ایمانی 30 شهريور 1392
آقا ، جوک جالبی بود !

گوران رفت جای رجبی ، رجبی رفت جای حسنی و حسنی اومد جای حسینی . اونوقت تیتر می زنید موج انتصابات و تغییرات در شهرداری ساری . ظاهراٌ شهروندان را ساده لوح فرض نموده اند .
حال به این استدلال توجه فرمائید :
اگر اقای گوران در تاکسیرانی خوب بود پس چرا او را عوض کردید و اگر خوب نبود چرا او را فرستادید به سازمان ترافیک و به همچنین برای سایر افرادی که آقای عبوری جا به جا نموده است .
به این آقا بفرمائید مدیریت بازی سوک سوک یا گرگم به هوا نیست که افراد را جا به جا کنید تا خسته نشوند .


رسا 30 شهريور 1392
آقای ... بفرما ااینم آخر کم تجربه گی در عرصه مدیریت و تکریم نکردن ارباب رجوع . وقتی از دانش مدیریت فقط اسمشو بدوش می کشی و یه روزه بدنبال پست باشی .عاقبتش جز این حاصلش نیست . حالا برو ده سا لی کارشناس شو تا در مدیریت با کسب تجربه در کارشناسی آبدیده بشی .
نا شناس 30 شهريور 1392
یک تغییر مهم دیگر هم وجود داشت:
با رای موافق پرویز شعبانی عضو شورا در دقیقه 90 به عبوری, پسر وی کمیل شعبانی به ریاست صدور پروانه منطقه سه رسید. مسئولیتی که حتی در خواب هم نمی دید.
یک رای چه قدرتی دارد...
کیوان 30 شهريور 1392
آقای مهندس حمیدی را می شناسم،انسان توانمند و فعالیه ،جای بسی تعجبه
نا شناس 30 شهريور 1392
اینکه شنیدم گرامیان از پسماند رفت از همه بیشتر خوشحال شدم
نا شناس 31 شهريور 1392
اینها که فرمودید همه جابجایی مدیران سابق بود ؟
نا شناس 31 شهريور 1392
اقایانی که به تیم عبوری رای ندادند مورد غضب اقا قرار گرفتند
مثل بچه یتیم با انها رفتار می شود
مومن حواست باشد کرسی همیشه برات باقی نمی ماند!!!
یکی از کارکنان شهرداری هستم
جرمم چه بوده است!!!
خدا تو که می دانی
رمدانی هم از این اقا می ترسد مگر کامنتمون رو تایید می کند؟!!!!
نا شناس 31 شهريور 1392
حمیدی چون با اقای حجازی دوست بود عوض شد شما اقای رمدانی بزار برای توسعه و پیشرفت ساری انتصابات انجام شد ما که این اقا رو می شناسیم؟!!!
نا شناس 31 شهريور 1392
اگر این اقایان عوض شدند چرا اقای کیادهی باید مشاور می شد
چرا اقای اقامیری که به همین سایت پرطرفدار شمال نیوز هتاکی کرد و پارتی بازی هاش رو همه می دونند جابجا نمی شود؟
سند رو هم شما رو کردید
مگر در جهت توسعه ننوشتید؟
نا شناس 31 شهريور 1392
اقای شهردار استاد دو دستگی در شهر شده است
متاسفم برای بلوار کشاورزی ها و اقاین نقیبی متاسفم
راهبند مظلوم خواهش می کنم بیایید ببیند چه بر سرش امده است
بیست متری روبروی بازارروز
غفاری و چمران و صاحب الزمان
بیایید اشغالهای سر کوجچه های شربتی رو ببینید
چه کاری در راهبند انجام شده است
چند جایی که در معرض دید عموم هست فقط رنگ امیزی شده است
اقای رمدانی مرد باش تایید کن تو چرا می ترسی ؟

نا شناس 31 شهريور 1392
اقای رحمانی معاون بازرسی بوده است چرا عوض نشد و در شهرداری استخدام شد مثل دختر اقای شورای شهر؟
چون برای شهردار مدرک فوق لیسانس بدون یک جلسه کلاس رفتن گرفت
پایان نامه اش رو با نمره 20 گرفت؟
تخلف پس چیست؟
خدا که هست من جرمم کار کردن در ستاد ......بوده که اینطور باید تحقیر شم
عقده باید سر ما خالی شود
ایا با این وضعیت ساری پیشرفت می کند
توسعه می یابد؟
مانده ام
نگاترنده محترم تایید کن نظرات رو همه بدونند ایمان دارم لابی دارید و تایید نمی کنید
اما وجدان و خداررو در نظر بگیرید
انديشه 31 شهريور 1392
واقعا متاسفم فقط جابجايي صورت گرفت آقاي فض ا.چه سوابقي داره يه ديپلمه كه خودشو به خانواده شهي...چسبونده يه ديپلمه كه يه نامه اداري بلدنيس شدمديرعامل تاكسي خدا به دادما رانندگان تاكسي برسه ايشان سوابق ....زيادي داره!!!
نا شناس 31 شهريور 1392
متاسفيم كه واقعيات رو انكار مي كنيد...
نا شناس 31 شهريور 1392
چرا کامنتامون تایید نشد اقای ترسو
نکنه شما هم از اقای عبوری مثل نقیبی باج گرفتی..
متاسفم برات
نا شناس 31 شهريور 1392
تعجب می کنم کامنتا تایید نمیشه؟!!!!!!!!!!
سيد 31 شهريور 1392
آفرين بر اتاق فكر آقاي عبوري مدرك عباس رجبي مهندس مكانيك بافضاي سبز چه ربطي دارد مدرك تحصيلي سيدي و سلطاني و فض اله نژاد را مطالعه فرمائيد.بازي مار و پله است.
محمد 31 شهريور 1392
آقای عبوری
بازهم قدرت برادران برشما غلبه کرد ونتوانستید آقا
ی مدیرعامل .....که برکناری او نظراکثرشهروندان است راانجام دهی
نشان دادی که به خیلیها متکی هستی
نا شناس 31 شهريور 1392
به نام خدا
ما شهروندای ساروی دوست داریم تا شاهد شایسته سالاری باشیم و بتونیم به آبادی شهرمون کمک کنیم. لطفا دلیل این انتصابات رو بطور شفاف واسه مردم بگید تا بدونن تو این شهر قرار چه اتفاقاتی بیفته...
نا شناس 31 شهريور 1392
یکی پیدا بشه و مدارک تحصیلی این دوستان رو بگه خیلی در حق مردم لطف کرده.
نا شناس 31 شهريور 1392
آقاي رمداني ظاهرا رابطه شما با آقاي سرهنگ شعباني خوبه كه چيزي در موردش تاييد نكردين
يك قرارداد دو طرفه
علي . ر 31 شهريور 1392
خدايا شكرت همه ببنن كه شهرداري ساري هم سياسي شده و انتصابات سياسي شده . بيچاره مهندس حميدي با اين همه تجربه و كار دستش بود برداشتنش . دلم براي بچه هاي فضاي سبز ميسوزه كه تويه 4 سال از تاسيس سازمان چهارمين مديرش هم اومد . با زعمر حكومت حميدي 2 سال و خورده اي طول كشيد.
علی ایمانی 31 شهريور 1392
چه به روز ما آورده اند !؟
وقتی مقالات مربوط به دفاع مقدس را مطالعه می کنیم در کنار آن مطالب مربوط به وضعیت شهرداری ساری را . در آنجا حرف از جان گذشتگی است و در اینجا حرف از زد و بند و منافع شخصی .
کجائید ای شهیدان که بعضی ها به نشان وابستگی با شما چه کارها که نمی کنند .
نا شناس 30 شهريور 1392
اميد وارم رئس سازمان تاكسي راني جديد فكري براي كرايه هاي مردم بكنه و مشكل پول خورد نداشتن راننده ها را حل كنه . با با جان يه چيزاي به نام كارت الكترونيكي تو دنيا باب شده كه براي آرامش خاطر مردم شما هنوز دنبال پول خورد مردمين .
انديشه 30 شهريور 1392
افرادي كه جابجا شدند اكثرا فاقد مدرك درست وحسابين حتي دريغ ازيك مديريت درست عبوري چارهاي نداره اين نيروها ازقبل بودن وهركدامشان به جايي وصلن مانند فضلا...نژادديپلمه (خودشوبه خانواده شهيد...چسبونده)سيدي ديپلمه و رجبي و...تو درازمدت سازمانهاي تحت امرشان ببينين چطورنزول ميكنند
نا شناس 30 شهريور 1392
انشاء اله موفق باشند
رضا تهرانی 31 شهريور 1392
باعلم به این موضوع که شما نظر بنده رو منتشر نمیکنید،ولی براتون می نویسم!! شاید بین شما باشن دوستانی که با خوندن این مطلب،پی به اشتباه شون ببرن،یا اگه برای کسی تعریف کردن،تأثیرداشته باشه،حالا،این شما و اینهم وجدانتون!!(هرچند مثل کسی که توی بیابون بی آب و علف،با دیدن یک سراب،قند تو دلش آب میشه!!منتشر کردن شما برام یک سرابه!!!!).متأسفانه،بعضی از دوستان بدون آگاهی و فقط به صرف شنیده هاشون اظهار نظر میکنن!!.آقای عبوری با آقای حمیدی بمدت یکسال کار کردن،حالا چرا تاالآن آقای عبوری متوجۀ علاقۀ حمیدی به حجازی نشد؟!عاقلان دانن!!!.بعضی ها درمورد مدرک تحصیلی آقای عبوری و بعضی از مدیران، اظهار نظر میکنن،میخوام بدونم،شما این اطلاعاتو از کجا آووردین؟یعنی مدیر اداری شهرداری یا کارگزینی دانشگاه مورد نظر این اطلاعاتو بهتون دادن؟یا استادان دانشگاه؟!!یعنی همۀ کارمندان دانشجو!! درس میخونن،واسۀ سوادشه؟یا برای حقوقه؟یا فلان آقا مدرکش دیپلمه!!یا لیسانس مکانیکه!! بزرگوار!! مدیر باید مدیریت بدونه نه اینکه فقط مدرک داشته باشه!!.متأسفانه،بخاطر کارهای خوبی که شهردار جوونمون انجام داده و علاوه بر کارهای عمرانی، در زمینۀ فرهنگی هم،باعث رونق شهرمون شدن،یکسری از انسانهای خیلی محترم!! و فداکار و حامی مردم و دل نگرون آبادانی شهر!!( تا حالا کجا بودن؟خدا عالمه!!) شدن مخالفان شمارۀ یک مردم!!! بله،مخالف مردم،چون وقتی آقای عبوری محبوب همین مردم،کوچه وخیابون شده ،پس،مخالفت با شهردار مساوی ست با مخالفت با مردم!! آره دوستان،این یک معادلۀ کاملاً ساده ست،با مطالعۀ تاریخ میبینید که مدیرانی که محبوب مردمانشون شدن،( حالا بخاطر هر کار مثبتی) با هیچ ترفندی نمیشه اونهارو از مدیرانشون جدا کرد،در اینجا هم قصد مقایسۀ آقای عبوری رو با هیچ شخصیتی رو هم ندارم،عزیزان،شهردار جوون شهرمون،چه بخواهیم یا نخواهیم،محبوب اکثرساروی هاست،(با یک آمار ساده از کوچه و خیابون،یا بین اقوام و فامیل،میشه متوجه علاقۀ اکثریت شد) پس لطفاً در مقابل ما نباشین،بیایین در کنار ما!!بیایین با هم برای ساختن ساری کلانشهر تلاش کنیم،مطمئن باشین ما ساروی ها قدر مدیران تلاشگرمون رو میدونیم و با مدیران ناسازگار و همیشه مخالف کاری نداریم.برای ما سارویها همۀ شهرداران ساری محترمن،همشون،مثل آقایان، قنبری ، صادقلو و حجازی،پس با پرداختن به داستانهای خیالی دشمنی حجازی با عبوری که فقط ساختۀ اذهان های بیماره!!،نه فکر خودتون و نه ذهن ما رو مشغول نکنید.سپاس،در آخر،آقای رمدانی( خدا کنه درست گفته باشم!)وقتی یک نظر کاملاً مخالف رو منتشر میکنید،باید فرصت پاسخگویی به موافقان رو هم بدید،درود بر ساری و سلام بر ساروی.
ساري 1 مهر 1392
دوست عزيز و آقايي كه نامه يي بلند بالا در مدح شهردار جوان و مورد علاقه!!! شهرمان نوشتيد، كاش دليل اين علاقه مردم به ايشان را مب نوشتيد.
شما و من و هر شهروند ديگري هم به اين سبك شهرداري را اداره كند محبوب قلوب مي شود.چه كسي گفته آتش بازي و خواننده و آسفالت از مولفه هاي رشد يك شهر است. احداث يك كانال واقعا اين همه مهم است؟
گماردن فرزند شورا(شعباني) به رياست صدور پروانه منطقه سه يك شعور سياسي است.!!؟
آيا جابجا كردن مديران در سطح كلان، مديريت است؟
چه كسي گفته مدرك تحصيلي در مديريت بي تاثير است
كاري به شهردارن سابق ندارم ولي موج تخريبات شهردار فعلي در زمان انتخابات چگونه تفسير ميكنيد؟(البته بايد به وجدان خود مراجعه كنيد)
نا شناس 1 مهر 1392
اگر آقای عبوری بتواند جلوی رشوه گرفتن ها در شهرداری ساری را بگیرد آنوقت ساری پیشرفت می کند ، پوست مردم را در شهرداری ساری می کنند علنا رشوه می گیرند ، پرونده های مردم را دستکاری می کنند
نا شناس 1 مهر 1392
در شهرداری ساری بخاطر درآمد زایی براحتی آب خوردن پروانه ساختمان بصورت غیر قانونی صادر می گردد تازه چنانچه مشکلی هم داشته باشی با کمی پرداخت رشوه سه سوت مشکل را حل می کنند آقای عبوری جلوی صدور پروانه ساختمان بی ضابطه را بگیر داخل شهر ساختمان بدون پارکینگ در حال ساخت است اهالی محل واقع در خیابان قارن و کوچه شهید زین العابدینی چه گناهی کرده اند که در بافت فرسوده شهرداری ساری مجوز ساخت بدون پارکینگ صادر می کند در صورتی که حتی رفت و آمد در این محله به زحمت صورت می گیرد تازه شکایت هم که می کنی مسئولین شهرداری می گویند جریمه پارکینگ را از سازنده می گیریم چه بدرد ساکنین می خورد جز که جیب شهرداری پر گردد آقای رمدانی بخاطر رضای خدا و مردم محل چاپ کن شاید شهردار جلوی تخلفات را بگیرد
نا شناس 1 مهر 1392
یکی به داد اهالی خیابان قارن کوچه زین العابدینی برسد که در آنجا ساختمان بدون پارکینگ می سازند و شهرداری فقط بفکر اخذ جریمه است آقای رمدانی گزارش از محل تهیه کن ، نکند شما هم فامیل سازنده ساختمان هستی
نا شناس 1 مهر 1392
آقای رمدانی گزارشی از تخلفات شهرداری در خیابان قارن کوچه شهید زین العابدینی که حق اهالی محل توسط شهرداری پایمال شده تهیه کنید بخاطر رضای خدا و بعد اهالی محل
محمد امین 31 شهريور 1392
انتصاب بجا و شایسته ی آقای فضل ا... نژاد رو به رانندگان خدوم تاکسی و مردم شریف ساری و ایشان و خانواده ی ایشان که (جهت اطلاع دوستان) ایشان واقعا از خانواده ی معزز شهدا هستند. (نه مثل کسانی که اصلا بویی از شهدا نبردند و جبهه ای و شهیدی ندیدند و الان ادعا میکنند و درصدد یک عکس هستند) ایشان سالها با شهدا هم رزم و همنشین بوده و در مکتب مردان آسمانی چون علمدارها و دوامی ها و بابایی ها و عبوریها و... درس گرفته و دارای سوابق مدیریتی درخشانی هستند و فردی دلسوز و متعهد میباشند. گواه حرف من رانندگان تاکسی ای هستند که از این انتخاب خوشحال و کسانی که کارها و زحمات مختلف ایشون در قسمتهای مختلف شهرداری را دیدند، هستند.
آقای رمدانی تورو خدا تایید کن
lمحمدی 3 مهر 1392
من هم کلاس اقای عبوری بودم او همیشه سر کلاس حاضر بود و پایان نامه اش هم در مورد کارهایی بود که در شهرداری انجام داد فکر نکنم کسی براش مدرک گرفته باشه
نا شناس 4 مهر 1392
لطفا اين رو درج كنيد اولا خيلي از رفتارها بايد اصلاح بشه.... اين همه حمله به مرد اخلاق مداري مثل سرهنگ شعباني خيلي زشته اون هيچ وقت دنبال كار پسرش نبود....كميل شعباني رو از نزديك ميشناسم.... چهار سال كارشناس ساختماني كنترل و نظارت بود.... دو سال هم مسئول واحد رسيدگي به تخلفات ساختماني....الان هم در همون رده تو واحد صدور پروانه مسئول شده... اين كجاش پارتي بازي و ... هست كه دوستان شلوغش ميكنند....يه كمي انصاف يا تحقيق راجع به حرفهايي كه ميزنيم بد نيست...يا علي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.